mandag den 18. februar 2013

SKØN pakke fra GRØNLAND

Jeg har en barndomsveninde i Grønland, Vera, som er en af de mest passionerede strikkere jeg kender.
Vi har kendt hinanden siden vi gik i folkeskolen. Vi har dog ikke rigtig haft kontakt de sidste mange år, da hun og hendes familie flyttede til en anden by i sin tid.
Men HURRA for facebook og vores fælles interesse for strik - nu har vi lidt kontakt igen. Og jeg nyder det.


For et stykke tid siden postede hun et strikket armbånd af moskusuld på Facebook. Jeg vidste bare med det samme, at det måtte jeg eje. Og VUPTI - et par uger efter, dukkede der den fineste pakke op, i min postkasse.

Alt for lækker æske! Super prof!

Alt ved æsken var bare lækker at åbne...

Og armbåndet tager jeg nok aldrig af igen - den er bare SÅ fin!
Hvis I vil se mere af Veras lækre sager, så check hendes Facebookside ud HER, eller bare søg under Knittings By Vera når du logger ind på Facebook.
Jeg kan vidst godt afsløre, at hun er fuld strikning for tiden, da hun åbner sin egen webshop til efteråret.
(Info følger til den tid).
JEG glæder mig i hvert fald til hun er klar, til at vise mere af sit lækre strikkeri frem.

Jeg håber alle har haft en skøn weekend. Jeg selv har nydt den med min kære mand, skønne søn og en tur hos mine forældre i Faaborg. :)


God mandag til alle.

Over and Out

Ivalusen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar