lørdag den 9. februar 2013

At starte på ny...

SÅ fik jeg endelig min nye blog klar!
Hvor er det skønt. Og ih, hvor jeg glæder mig til at gense gamle kendinge og opdage nye bloggere der måtte være kommet i mellemtiden.

Det er efterhånden snart et år siden, jeg sidst skrev et indlæg på sukkerknalden.blogspot.com. Som I så nok kan regne ud, så skriver jeg ikke dér mere. 


Jeg har længe haft lysten til at blogge igen - og har da også fulgt med i diverse kreablogge det sidste år. Men efterhånden som jeg har udviklet mig som menneske, har jeg tænkt, at hvis jeg skulle blogge igen, skulle det være med en ny blog, som var mere MIG!
Deraf navnet Ivalusen. Mit navn er jo Ivalu, men mit kælenavn Ivalusen har altid fulgt mig og nu hedder min blog mig ;)


Og hvem er Ivalu/sen så? 
Jeg er en grønlandsk kvinde på snart 28, bosat i Odense. Læser til Socialrådgiver på University College Lillebælt. Gift med en dejlig grønlandsk mand på 2. år, som jeg har verdens dejligste søn, Jonathan med. Desuden er der en lille ny på vej med termin d. 5. marts, lige om lidt ;)



Jonathan på 2 år og mig selv
Hvilken blog er dette?
Det er primært en kreablog. Jeg elsker alt krea. Ikke fordi jeg laver alt i krea, men elsker at kigge, finde inspiration osv. Selv der elsker jeg at strikke. Jeg elsker alt hvad der hedder garn, strikkeopskrifter og bare strik. Der sniger sig ofte andre små kreaprojekter ind - men strik er vidst min force (eller hvad det nu hedder ;)
Jeg kan heller ikke love, at der ikke sniger sig lidt hverdag og familieliv ind - men jeg håber da, at I vil følge med alligevel... Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med hos JER!

Vi ses derude i blogland <3

Over and Out

IVALUSEN

2 kommentarer:

  1. For laaang tid siden vovede jeg mig på små forsigtige skridt ind i blogverden... kun som læser og absolut uden at kommentere på noget som helst...
    Her læste jeg en ind i mellem en blog der hed sukkeknalden...

    Nu har jeg for alvor kastet mig over bloggeriet, men egen blog og kommentarer rundt omkring og sørme om jeg ikke har fundet dig igen.

    Jeg melder mig på banen som fast læser, så du ikke blver væk igen :)

    -Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linette.
      Velkommen til min blog. Hvor er det dejligt at du vil følge med i min blog - og at du tidligere har gjort det også.

      Jeg strøg fluks ind og kiggede rundt i dit univers - og har da også tilmeldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge dig.

      Smil fra Ivalu

      Slet